dinsdag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Theo Kesteren - WaarBenJij.nu dinsdag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Theo Kesteren - WaarBenJij.nu

Door: thea

Blijf op de hoogte en volg Theo

17 Januari 2012 | Indonesië, Batavia

Halllo
VAndaag naar de sigarettenfabriek geweest ongelofellijk 5000 sigaretten draaien de vrouwen per dag er zaten 30000 vrouwen maal7hallen allleen maar sigaretten te draaien en in te pakken ze waren nog gelukkkig ook verder doorgereden mallang morgen een vrije dag dan om middennacht naar de bromo en nu lekker uitrusten

• 17 Januari 2012 - 10:29

Wim En Lyda:

Hopenlijk verdienen de vrouwen daar toch goed hun boterham mee. Ik denk, dat de mannetjes thuis zitten en alleen maar sigaretjes roken. Hun cultuur is toch heel anders.
    Hoe zien de vrouwen er daar uit?
    Na al dit moois gezien te hebben is een rustdag ook welkom denk ik.
    Groetjes
    Wim en Lyda

• 17 Januari 2012 - 10:45

Wim:

30000 maal 7 is 210000. Dat zijn 4 voetbalstadions vol. Theo dat is een snoepwinkel......

• 20 Januari 2012 - 19:34

Martijn:

Leuk om te lezen hoe jullie genieten van de reis. Hopelijk is het weer niet al te regenachtig. Groeten Martijn

• 21 Januari 2012 - 15:19

Fam Van Veen:

En hoe vonden jullie de Bromo...??

• 30 Januari 2012 - 06:25

Martijn:

Gaat alles goed? Lekker aan het genieten? Hopelijk geven jullie binnenkort weer een update...